Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin. Nopeat toimitukset 1 - 3 arkipäivässä. Ilmainen palautus.

Toimitus- ja maksuehdot

Voimassa 26.04.2021 alkaen

Verkkokauppa

Kellosepänliike R. Sammallahti Ky (y-tunnus 0347793-9) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen, tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä maksunvälitykseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay

Maksutavat

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilauksen asiakkaan kassalla valitsemalla toimitustavalla, jota voi seurata lähetystunnuksella. Asiakas on itse vastuussa antamiensa toimitustietojen oikeellisuudesta. Voit myös tehdä tilauksen verkkokaupasta ja noutaa paketin myymälästä joko Nivalasta tai Haapavedeltä veloituksetta. Ilmoitamme sähköpostilla ja tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa myymälästä.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 50 euron tilauksiin. Kun valitset ilmaisen toimituksen, sitoudut siihen, että tilauksesi lähetetään ensisijaisesti  Postin pikkupakettina suoraan kotiin toimitettuna. Mikäli tilaus on liian suuri toimitettavaksi pikkupakettina (esimerkiksi rannekellot) toimitetaan tilaus postipakettina osoitettasi lähinnä olevaan nouto- tai palvelupisteeseen. Mikäli haluat, että tilaus tulee ehdottomasti postipakettina, on sinun valittava maksullinen toimitus Postipaketti.

Ilmainen toimitus on saatavana myös Matkahuollon Lähellä-pakettina yli 70 euron tilauksiin.

Joissakin alle 50€ tuotteissa on on myös ilmaisen toimituksen mahdollisuus Postin Pluskirjeenä kotiin toimitettuna. Tällöin tästä on mainittu ko. tuotteen tiedoissa. Toimitustapa koskee vain tuotetta, johon Pluskirje on merkitty toimitustavaksi.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Pyrimme siihen, että varastossa oleva tuote lähtee toimitukseen jo saman päivän aikana, mikäli tilaus tapahtuu ennen kello 15.00 normaalina arkipäivänä. Mikäli tuote pääsee jostain syystä loppumaan varastostamme ja toimitus viivästyy, pyrimme ilmoittamaan asiasta sähköpostitse mahdollisimman nopeasti. Tilaustuotteilla toimitusaika on normaalisti 5-14 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, joista ei ole irrotettu tuotteen sinettiä ja muita tuotteessa olevia lappuja.

Tilauksen mukana toimitetaan valmis palautuspakettikortti, jolla voit halutessasi maksutta palauttaa tilauksen tai osan siitä. Liitä palautukseen tilausnumero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Tilinumeroa kysymme tarvittaessa, mikäli maksun palautus ei onnistu suoraan maksukanavan kautta. Maksu tilauksesta palautetaan, kun tuote on saapunut meille ja todettu että se on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Hyvitämme vain tuotteen hinnan, emme toimituskuluja alle 50 euron tilauksista.

Tilauksen noutamatta jättäminen toimituspaikasta ei ole sama kuin palautus. Jos tilausta ei noudeta Postista tai Matkahuollosta määräpäivään mennessä ja tilaus palautuu meille, veloitamme kaikki tuotteen lähetys ja palautuskulut asiakkaalta.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, olethan yhteydessä meihin.

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske kaiverrettuja tuotteita eikä asiakkaalle tilauksesta räätälöityjä tuotteita. Normaalit takuu- ja reklamaatiokäytännöt ovat kuitenkin voimassa näissäkin tapauksissa.

Pakkaaminen on palautuksen lähettäjän vastuulla. Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Vähimmäisvaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus, kuin tuotteen ympärillä oli toimitettaessa. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Mikäli asiakas on laiminlyönyt tuotteen huolellisen pakkaamisen, tästä aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta.

Palautusosoite:

Kellosepänliike R. Sammallahti Ky

PL 39

85501 NIVALA

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Ongelmatilanteet pyritään aina ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)VI